Anton Ullrich a jeho bratr Franz obdrží patent týkající se skládacího metru.
Tento rok se zrodil skládací metr jak ho známe dnes.
1889
Gustav Ullrich, syn Franz, založil v městečku Annweiler "Meter Factory".
Pravítka a vodováhy jsou dokonce exportovány do vzdáleného Ruska.
1925
Patenty zajišťují pro společnost dobrou pozici.
Vyrábí se kompletní sortiment měřících přístrojů.
1929
Registrace značky STABILA.
1945
Výroba pravítek, vodováh a měřících metrů začíná po druhé světové válce.
Provádí se průkopnický vývoj v oblasti měřicích přístrojů pro řemeslníky.
1952
STABILA zajišťuje patent na libelu z akrylového skla a stává se prvním německým výrobcem vodováh z lehkých kovů.
1954
STABILA vynalézá měřicí pásku ze skleněných vláken.
1975
Registrace názvu společnosti STABILA Messgeräte Gustav Ullrich KG.
1979
Patent, který je dodnes nepřekonatelný, dává vodováze celoživotní přesnost.
STABILA zalévá libely do profilového těla.
1994
Elektronický věk začíná u firmy STABILA pomocí laserových měřicích přístrojů.
1997
Založeno obchodní zastoupení pro produkty STABILA v USA.
1999
Zavedení samozavírací technologie odolné proti nárazu pro laserové přístroje umožňuje rychlé a snadné měření s
trvalou přesností typickou pro STABILU.
2006
Patentovaný ochranný systém STABILA chrání rotační lasery spolehlivě, pokud je zaklepán.
2010
STABILA vyvíjí elektronický modul prachu a vodotěsnosti pro vodováhu, který stanoví nové měřítka v aplikaci na staveništi.
2013
STABILA odhaluje revoluční nový design vodováhy. Patentovaný hliníký R-profil kombinuje přání řady řemeslníků
pro robustní vodováhu s možností označení roviny.
Přítomnost
STABILA je známý a významný výrobce značkových měřících přístrojů nejvyšší kvality. Sortiment zahrnuje vodováhy, lasery, elektronická měřidla, skládací a svinovací metry. Více než 550 zaměstnanců pracuje pod značkou STABILA po celém světě, z toho 350 v Německu v centrále Annweiler ve Falcku. Značka STABILA se nachází ve více než 70 zemích a je v mnoha z nich jedničkou na trhu. Celosvětového úspěchu jsme dosáhli diky inovační síle, četným patentům, moderním výrobním technikám a neustálému rozvoji našich prodejních a marketingových aktivit.